Jom Pilih Doodle

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 15:48 Komen : 2 Tag :

K lah korang..korang ambik lah mana satu yang korang suka..Dan doodle yang last sekali tu..Tanpa Warna..Korang leh lah warnakan sendiri dengan warna yang korang suka..Kalau tak tahu cara nak warnakan doodle tu..Korang leh tengok kat entri nie ..

Jom pilih Doodle




Doodle memang tak comel..Jadi pada sapa yang nak boleh ambil..

Papai

A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

2 comments:

  1. Boleh tak saya nk amik untuk simple contest saya?Saya mahu amik yg last sekali tu sebab doodle memang akak yg buat tapi saya yg akan warna sendiri.Dengan itu,saya akan terus credit akak

    ReplyDelete